PRÉMIOVÝ DOKUMENT NA STIAHNUTIE ZDARMA ODHAĽUJE: 

Jednoduchý a rýchly nástroj, vďaka ktorému budete vždy PRESNE vedieť, čo vaši zákazníci chcú, o čom pre nich písať a aké produkty pre nich tvoriť, za čo vás budú milovať a budú utrácať peniaze práve u vás (a je celkom ZDARMA). Kliknite na tlačidlo nižšie a stiahnite si ho hneď teraz.

VYBUDUJTE SI SVOJ AUTOMAT NA PENIAZE VĎAKA INTERNETU

Zhodnotenie môjho 28 roku a ťahanie na starého capa

Minulý rok som zahájil novú milú narodeninovú tradíciu...

... teda okrem tej, kedy si 23:55 v minútu môjho narodenia v 1987 pripíjam sám so sebou a púšťam slzu šťastia.

Začal som v narodeninovom článku (hlavne sebecky sám pre seba, aby som nezabudol) zhodnocovať celý svoj predchádzajúci rok.

Ak chceš, mrkni aj na článok o mojom predchádzajúcom 27. roku a výsledkoch.

Poďme si teda spoločne pripomenúť, čo všetko sa mi udialo, čo som spravil, čo som dokázal, čo som si zažil a ako sa posunul môj život za ten jeden jediný rok.

Za to všetko som vďačný a do ďalšieho roka si poprajem, nech sa mi darí ešte viac, nech som ešte ďalej, úspešnejší, spokojnejší a bohatší...

Tu ti teda predstavujem môj 28.rok života z rôznych uhlov pohľadu. Nechaj sa inšpirovať, čo všetko je možné...

Vráťme sa ale najprv na začiatok a čo tomu predchádzalo...

Keď som mal 21 rokov a nudil som sa v Brne na intráku, spracoval som video o mojom živote do toho momentu. Každú jednu narodeninovú oslavu, každú jednu spoločnú fotku od základky a highlity z mojej stužkovej.

Tak schválne, pozri si toto video pre pobavenie a spoznaj, odkiaľ pochádzam a aký som vtedy bol:

Biznis a moje podnikanie

Tento rok bol vcelku turbulentný, kedy som si zažil aj obdobia sucha, pády, nepodarené investície či nové projekty:

- Na účet mi pribudlo 103.841€ (Minulý rok 92.467€)

- Môj blog akozbalit.sk navštívilo 336.093 ľudí (Minulý rok 615.165 ľudí)

- Vytvoril som 22 nových produktov, ktoré sa predávajú konečne priamo a kurzy Online Hra 3 či Akadémiu Schopného Chlapa a MEGA ŤAHÁK 101

- Pod hlavičkou Underground Marketingu sme zastavili projekty Emailovač a Fakturovač (ktoré sme úprimne posrali:)) a pokračujeme vo Webovači

Blog akozbalit.sk 4.0

Minulý rok, keď som prišiel na registráciu akcie Internet Rulezzz a slečna sa ma spýtala na firmu a web, ktorý má napísať na menovku (Magnet na ženy s.r.o., akozbalit.sk), sa stalo niečo, čo mnou otriaslo.

Začala sa smiať: „To myslíte vážne? Ale nie, nerobte si srandu." A chichúňala sa ďalej.

Zatriaslo to so mnou z jediného dôvodu. Cítil som, že s mojou značkou nie je niečo v poriadku, inak by som sa len usmial a pomyslel si o nej svoje. Ale moje pocity z jej reakcie mi dali spätnú väzbu.

Dizajn, články, videá, Facebook a všetko, čo som komunikoval von spôsobovalo, že ženy majú z toho srandu a chlapi sa za to hanbia. Chcel som to zmeniť. Ihneď som začal na tom pracovať.

Navštívil som workshop Martyho Neumeyera na Marketing Festivale v Brne a tam som sa rozhodol, že dám celej mojej značke nový nádych.

Chcel som, aby to, čo robím, ženy milovali a muži sa za to hrdo stavali.

Rozhodol som sa, spravil som hrubú čiaru a začal som na tom pracovať. Zmenil som kompletne dizajn blogu, upravil som komunikáciu, vymazal vyše 300 bullshitových článkov, ktoré odporovali mojej novej predstave značky, prestal na Facebooku zdieľať vtipné obrázky a honiť lajky a dával som si pozor, čo vypustím von.

A potom sa to stalo...

Ženy to začali milovať a chlapi sa k tomu hrdo hlásiť...

Toto je špeciálny screen shot dnešného narodeninového blogu :) 

Vzdelávanie a sebarozvoj

Zaprednášal som si opäť na akcii Na100% či 4.krát na Wordcampe.

Opäť som bol tento rok u Andyho Winsona na jeho OSS - 2.krát a TMB 3.krát (asi tam už budem mať nejaký rekord hehe).

Po prejdení sklom a uhlíkmi bez krvi a štipančeku som si dal opäť aj roxor.

A organizoval som zatiaľ svoju najväčšiu živú akciu pre chlapov s názvom Ďalší level, kde ich prišla vyše stovka.

Podporiť ich prišli aj "moje" baby

A takto nám bolo:

Partia, tím a tí správni ľudia okolo

Niektorí do môjho tímu prišli, iní odišli. Pokazil som niekoľko vecí a je zázrak, že tí ľudia okolo mňa ešte stále sú... Ale vďačím im za veľa. Dnes by som nebol tam, kde som, bez nich.

Skupina Učíme sa podnikať, ktorú som pred 5 rokmi založil ako miesto, kde si budú pomáhať začínajúci a existujúci podnikatelia a zdieľať svoje know-how, sa rozrástla na vyše 24.000 ľudí.

Hans Zimmer tento rok musel byť!

5.5. som mal jedinečnú možnosť byť na koncerte môjho obľúbeného skladateľa filmovej hudby v Bratislave

Aplikácia Becomme

Na jar sme spolu s tímom (Jakub Pavlík, Tomáš Thuringer) vypustili našu prvú appku Becomme a ihneď sa stala jednou z najsťahovanejších aplikácií na Slovensku (a v CZ).

Dostala sa aj v českej súťaži Aplikace roku 2016 až do finále

A písalo sa o nej kade tade...

A v neposlednom rade sa zo mňa stal aj autor Bestselleru :)

Najprv to bolo len rozhodnutie

O mesiac na to bolo už treba začať napĺňať svoju predstavu

A o desať dní na to som slávil knihu hotovú :) Ani to nebolelo

A ten pocit, keď ju držíte konečne prvýkrát v rukách...

A o týždeň na to po urputných bojoch s Evitou, Dominikom Dánom, Bukovským, J.R.R. Tolkienom a Etymologickým slovníkom...

A na moje prekvapenie sa s knihou zvečňovali aj moji priatelia či neznámi ľudia 

Musím však priznať, že nič z toho nie je šťastie či náhoda. Sú to roky tvrdej driny, sebazapierania, neustáleho vzdelávania, padania na hubu, skúšania, testovania, opäť padania na hubu, dlhov, mínusov, práce až do noci (tak, ako tento článok píšem počas môjho narodeninového večera)...

No bez toho by to nebolo ono. Môžem však hrdo povedať, že som ŠŤASTNÝ :)

Je 23:55, čas na môj narodeninový prípitok.

A na tento rok si prajem, aby bol ešte lepší, ako ten predošlý! Amen.

O MICHALOVI

"Verím, že každý si môže vybudovať svoj automat na peniaze vďaka internetu a získať tak pasívny príjem využívaním šikovných nástrojov a stratégií, ktoré tu už dnes sú (a sám ich využívam) a užívať si tak viac voľného času na veci, ktoré majú skutočne zmysel..."

Prečítať si celý príbeh

ČO HOVORIA INÍ

U mňa Michal patrí medzi špičku slovenského marketingu, pretože má to, čo 90% markeťákom chýba: VÝSLEDKY!

Erik Hoffmann www.raketak.sk

TAJOMSTVO AKO SA DOSTAŤ ZÁKAZNÍKOM DO HLAVY ODHALENÉ

Ako zistiť, čo zákazníci chcú?
Aký obsah pre nich tvoriť?
Aké produkty im prinášať?

Kliknite na tlačidlo nižšie a stiahnite si zdarma prémiový dokument, ktorý vám na to odhalí jednoduchý nástroj
(ktorý je úplne ZDARMA)

PRÉMIOVÝ DOKUMENT NA STIAHNUTIE ZDARMA ODHAĽUJE: 

Jednoduchý a rýchly nástroj, vďaka ktorému budete vždy PRESNE vedieť, čo vaši zákazníci chcú, o čom pre nich písať a aké produkty pre nich tvoriť, za čo vás budú milovať a budú utrácať peniaze práve u vás (a je celkom ZDARMA). Kliknite na tlačidlo nižšie a stiahnite si ho hneď teraz.