PRÉMIOVÝ DOKUMENT NA STIAHNUTIE ZDARMA ODHAĽUJE: 

Jednoduchý a rýchly nástroj, vďaka ktorému budete vždy PRESNE vedieť, čo vaši zákazníci chcú, o čom pre nich písať a aké produkty pre nich tvoriť, za čo vás budú milovať a budú utrácať peniaze práve u vás (a je celkom ZDARMA). Kliknite na tlačidlo nižšie a stiahnite si ho hneď teraz.

VYBUDUJTE SI SVOJ AUTOMAT NA PENIAZE VĎAKA INTERNETU

#2 MEGA MYŠLIENKA - Gram činu je viac, ako tona vedomostí

Dám vám hádanku…

Máte perfektný nápad, vďaka ktorému budete bohatí, úspešní, spokojní, šťastní…

Ste touto myšlienkou posadnutí.

Chcete vo svojom živote niečo zmeniť a toto je konečne ONO.

Začnete to riešiť, hľadáte spôsoby, ako s tým prísť do sveta, naštudujete si materiály, kúpite kurzy, vygooglite informácie…

Do toho vám povie 28 ľudí, že to je blbosť a že sa to nedá a zaváhate.

Prejde týždeň, mesiac, rok… No stále je to len vo vašej hlave.

A teraz otázka za milión:

“K čomu vám je ten nápad a to všetko vo vašej hlave, keď ste to nikdy nepremenili na realitu?!”

Áno, hádate správne. Na dve veci.

 

Čo vás stojí najviac?

Je to marketing? Investície do kurzov? Zamestnanci?

Nie. Najviac vás stoja príležitosti, ktoré ste premárnili (ako by vám asi povedal aj Sergey Brin, zakladateľ Google).

Je ÚPLNE JEDNO, čo máte v hlave, pokiaľ to nedáte von do sveta.

Tento blog? Pred 3 ROKMI som si povedal, že by som ho chcel založiť.

Ale keď… potrebujem mať ešte viac skúseností, viac si naštudovať, prichádzajú nové technológie, teraz sa potrebujem venovať niečomu inému, nemám na to peniaze, neviem si ho založiť…

A tak som to len odkladal a odkladal.

Poznáte to? A koľko máte denne podobných nápadov vy? Určite mnoho.

No z toho sa nenajete.

 

Ale povedal som si dosť!

Nebolo mi jedno, že sa nič nedialo. A verím, že ani vám nie je.

V tomto článku vám prezradím niekoľko fantastických a účinných spôsobov, ako sa konečne k tomu môžete dokopať a že všetko, kvôli čomu ste s tým ešte nezačali a váhate, sú IBA VÝHOVORKY.

Pred týždňom som konečne založil tento blog. Za dva dni… Dal som si verejnú výzvu, ktorú som potreboval dodržať (k tomu sa ešte dostaneme, ako to funguje).

Ale vďaka tejto výzve nevznikol len tento blog:

Čo spravil Jano? Nasral sa a išiel do akcie!

A o to mi presne išlo. Účelom predchádzajúceho (a prvého) článku na blogu nebolo dávať vám nadupané know-how či rady a vyriešiť všetky vaše problémy.

Ani pri mojich chlapoch to tak nerobím. Že by som im dával len nejaké rýchle záplaty, finty, triky či techniky.

Skutočne chcem, aby uspeli, a preto riešim VŽDY v mojich programoch na prvom mieste ich HLAVU a osobnosť.

A presne to isté robím aj s vami v tejto úvodnej sérii MEGA MYŠLIENOK. Aby som vás nakopol a inšpiroval k AKCII. O to mi teraz ide.

Iba tá sa totiž ráta… Nie “stáť s pivom v ruke v bare a pozerať po všetkých tých kočkách a hľadať tú najlepšiu vetu na oslovenie a čo jej povedať.”

Tie kočky po čase odídu domov alebo si ich domov odvedie iný chlap, ktorý to príliš nekomplikoval a jednoducho niečo spravil.

Kto z nich dvoch má výsledok?

Krásna analógia, však?

 

Vy totižto nepotrebujete toho vedieť viac

Fakt nie. Všetci sa len naháňajú za najnovšou taktikou, softwarom, stratégiou či myšlienkou, vďaka ktorej to bude ONO.

Vďaka ktorej s tým už konečne výjdu a všetkých ohromia.

No do toho vám ešte prebleskne hlavou:

  • Nemám na to peniaze, potrebujem kapitál, aby som mohol začať

  • Nemám na to skúsenosti, prečo by ma mali vôbec ľudia počúvať a chcieť môj produkt?

  • Nemám na to čas, musím chodiť do práce, mám veľa projektov a chcem si aj oddýchnuť

  • Nie som technický typ, neovládam tvorbu webov či marketing a neviem ako začať

  • … a doplňte si akúkoľvek ďalšiu vašu výhovorku

A potom skončíte presne tak, ako v hádanke na začiatku. NIKDE.

Ja sám poznám ten perfekcionizmus. Tiež som detailista. Tiež chcem, aby všetko vyzeralo dokonale a fungovalo skvele.

Ale tiež viem, že veci jednoducho musím dať von! Inak sa nič nestane a nič sa nezmení.

Vezmite si Janov príklad. Áno, mohol sa znovu vyhovárať tak, ako to robil do toho momentu.

ALE!

Po mojej výzve prišiel pre neho impulz. Zostal v noci hore dlhšie, naučil sa spraviť si web stránku, pridal koncept článkov a ZAČAL.

Keď niečo nevedel, naštudoval si. Keď nemal čas, tak zostal hore dlhšie...

O čo ste horší od neho? Alebo odo mňa?
 

Tiež som kedysi začínal

Keď som zakladal svoj prvý blog akozbalit.sk, bol som na tom podobne, ako ste pravdepodobne dnes vy.

Nemal som peniaze (popravde som začínal z mínusu). Nemal som ani technické znalosti ohľadom tvorby blogu. Nevedel som, o čom mám písať.

Netušil som, ako spojazdním službu na získavanie emailov a ako si vytvorím E-Book.

Dokonca som mal obrovský strach, čo ludia povedia, keď zistia, že JA, chlap ktorý ničím extra nevynikal a už vôbec nebol najväčší balič v meste, chce radiť chlapom ohľadom žien...

Toto všetko som nemal. Ale niečo som predsa mal. Mal som len neskutočnú chuť niečo s tým spraviť!

A tak som sa 31.12.2011 naštval a po dlhomesačnom odkladaní (kvôli typickým výhovorkám) som si povedal dosť a dal som si sám sebe záväzok. Akúsi výzvu.

Že nepôjdem na Facebook a zoznamky (čo pre mňa v tej dobe bol veľký trest), pokým nezaložím blog, nenainštalujem hosting, nenaučím sa robiť s Wordpressom, nespojazdním sťahovanie ebooku výmenou za email, nespravím tam dizajn a nebude tam 5 článkov.

A hádajte čo? 6.1.2012 som ten blog vypustil do sveta. A dnes je najpopulárnejším blogom o balení a vzťahoch u nás, navštívilo ho už cez 1,6 milióna ľudí a vďaka nemu som postavil rôzne kurzy a programy pre chlapov a celé ma to dokonca dnes živí.

 

A o tom to celé je

Bol ten blog krásny? Nie. Bolo na ňom veľa obsahu? Nie. Mal všetko, čo blog na začiatku má mať? Určite nie!

Ani nikdy mať nemohol. Pretože som mal len isté skúsenosti a vedomosti. Bol iba presne taký, aký som ho v ten daný moment vedel spraviť.

A o týždeň sa mi to už nepáčilo :) Tak som ho začal vylepšovať. Dnes? Už prešiel 3 obrovskými aktualizáciami a prechádza štvrtou.

Taktiež tento blog michalkopecky.sk. Po rokoch blogovania už celkom viem, čo k tomu treba a čo by na webe malo byť.

Myslíte si, že to tu všetko je? JASNÉ, ŽE NIE! To by tento blog nikdy nevznikol.

Je tu IBA to, čo tu práve teraz má byť. Všetko ostatné pribudne časom za behu. A možno to vďaka vám dokonca spravím úplne inak.

Všetko je to o spätnej väzbe. Vy môžete roky niečo plánovať a vymýšľať, no keď to dáte von, môžete zistiť, že to ľudia nechcú. Preto to dajte von HNEĎ!

A upravujte za behu...
 

Ako sa teda nakopnúť do AKCIE? Dajte si výzvu!

Ešte stále sa krútite na stoličke? Že neviete, či fakt ešte netreba chvíľu počkať, kým budete mať viac času, peňazí, skúseností, technických zručností…

Mám pre vás niečo, čo vám pomôže. Tak, ako pomohlo mne, Janovi a ďalším, o ktorých za tie roky viem.

Ide o VÝZVU.

A teraz otázka za milión. Viete, vďaka čomu vznikol tento blog? A ako vznikol môj prvý blog?

Áno, uhádli ste správne. Na základe obyčajnej výzvy.

Výzvy si môžete dať rôzne, ja vám dám hneď 3 nápady:

 

1. Verejná výzva

Tento blog vznikol po tom, ako som prišiel z dovolenky a povedal som si, že už musí ísť ten dlhoročný nápad z mojej hlavy von.

Je fajn si to povedať (tak ako niekoľkokrát pred tým), no tentokrát som sa uistil, že to tak naozaj bude. Ako?

Využil som k tomu nakopávač vo forme verejnej výzvy a v skupine Učíme sa podnikať som sľúbil pred 10000 ľuďmi, že do 7 dní založím svoj blog.

Môžete si dať verejný záväzok pred svojimi priateľmi alebo ľuďmi, ktorí vás nepoznajú.

Ako funguje takáto výzva? Neviem ako vy, ale ja si nerád ****** do úst a nerád vyzerám pred druhými blbo a nechcem sa za seba hanbiť, že som nedodržal, čo som sľúbil.

Ak sa chcete k niečomu dokopať, povedzte o tom ostatným. Pokojne na svojej nástenke na Facebooku. Oni vás už ustrážia, to sa nebojte.

Nezabudnite však k tomu pridať aj čas, DOKEDY danú výzvu splníte. Zabudnite na “do roka” či “o pár mesiacov”.

NIE! Do 7 dní, do dvoch týždňov či akýkoľvek krátky časový úsek funguje najlepšie. Aspoň na to nikto nezabudne a vy sa k tomu naozaj aj dokopete.

A čím na to budete mať menej času, tak mi verte, že začnete riešiť skutočne len to podstatné a budete efektnívnejší (80/20).

 

2. Stávka o niečo + trest

Pred necelým rokom som sa na dovolenke v Mexiku stavil s mojim parťákom Erikom Hoffmannom, že natočíme obaja 30 videí za 30 dní.

Vedeli sme, že video je pre náš online biznis nutné a tak sme si chceli zabezpečiť, že ich spravíme viac, ako robíme bežne.

Avšak kto by túto stávku z nás nesplnil, tak by musel dať 1000€ tomu druhému. A to mi verte, že som nechcel prísť o tisícku! (A moje ego tiež nechcelo).

Princíp stávky je teda jednoduchý. Ak sa o niečo stavíte a splníte to, tak ste vyhrali. Ak to nesplníte, tak musíte podstúpiť nejakú formu trestu.

Ale aký trest si dať, aby to bolo zaujímavé?

Taký, ktorého sa bojíte viac, ako je predmet stávky. Čo to znamená? Jednoducho to, že radšej teda podstúpite tú stávku, ako keby mal nastať trest.

Ako dopadla tá stávka s Erikom? 28 dní som nemal na to “čas”. A 29. deň som si povedal, že by bolo fajn to začať brať vážne.

Dovtedy som to nikdy nespravil (a ani som netušil, že sa to dá), ale natočil som 30 videí za 30 dní. Moja hlava musela prísť na spôsob, ako sa to dá spraviť.

A dal som to! (čo mi to všetko prinieslo a čo som sa vďaka tomu natočil, o tom sa s vami podelím inokedy)

A Erik bol ešte väčší extrémista. Dal to posledný deň.

Čo sme teda dosiahli týmto? Mali sme každý 30 videí a svojich 1000€ vo vrecku :)
 

Teraz je rad na vás

Nie je podstatné si prečítať jeden článok. Či povedať si, že by bolo fajn, keby som to ja dokázal/a.

Dôležité je, čo s tým SPRAVÍTE!

Pamätajte, že GRAM ČINU je totižto VŽDY viac, ako TONA VEDOMOSTÍ.

A či si pomôžete k tomu výzvou, je len na vás. Inšpirujte sa Janom, ktorý okolo toho dlho nekecal a len zbytočne “nehejtoval”, že sa v predchádzajúcom článku vlastne nič nedozvedel a bola to len vata okolo.

Áno, bola :) Ale kto chcel, si v tom našiel presne to, čo potreboval.

Presne taká istá "vata" bola aj v tomto článku. Ale viem presne, prečo ju sem dávam.

Nabudúce budeme pokračovať ďalšou z 10 MEGA myšlienok, ktoré ma v živote a v mojom online podnikaní nakopli a posunuli ďalej.

Prezradím vám, ako zvládať "hejterov" a tých, ktorí vám na vašej ceste budú znepríjemňovať život. A prečo by ste sa mali vlastne tešiť, keď sa nejaký váš hejter objaví! No a ako na nich vlastne reagovať:)

Určite sa pridajte na odber tohto blogu, aby vám tento článok neušiel a ja vám dám vedieť hneď, ako bude vonku.

Celá séria:

#1 MEGA myšlienka - "Skromným patrí dôchodok"

#2 MEGA myšlienka - "Gram činu je viac ako tona vedomostí"

#3 MEGA myšlienka - "Pokiaľ nemáte svojho hejtra, ešte ste nič poriadne nespravili"

#4 MEGA myšlienka - "Prestaňte byť vo svojom biznise defka pre všetko"

#5 MEGA myšlienka - ???????????

#6 MEGA myšlienka - ???????????

#7 MEGA myšlienka - ???????????

#8 MEGA myšlienka - ???????????

#9 MEGA myšlienka - ???????????

#10 MEGA myšlienka - ??????????

P.S. Nakopol vás tento článok? Našli ste sa v ňom? Napíšte mi dolu do komentárov čo konkrétne VÁM podľa vás bráni v tom, že ste ešte nezačali alebo ste neprišli s niečím, čo máte už dlho v hlave. Čítam každý jeden komentár.

O MICHALOVI

"Verím, že každý si môže vybudovať svoj automat na peniaze vďaka internetu a získať tak pasívny príjem využívaním šikovných nástrojov a stratégií, ktoré tu už dnes sú (a sám ich využívam) a užívať si tak viac voľného času na veci, ktoré majú skutočne zmysel..."

Prečítať si celý príbeh

ČO HOVORIA INÍ

U mňa Michal patrí medzi špičku slovenského marketingu, pretože má to, čo 90% markeťákom chýba: VÝSLEDKY!

Erik Hoffmann www.raketak.sk

TAJOMSTVO AKO SA DOSTAŤ ZÁKAZNÍKOM DO HLAVY ODHALENÉ

Ako zistiť, čo zákazníci chcú?
Aký obsah pre nich tvoriť?
Aké produkty im prinášať?

Kliknite na tlačidlo nižšie a stiahnite si zdarma prémiový dokument, ktorý vám na to odhalí jednoduchý nástroj
(ktorý je úplne ZDARMA)

PRÉMIOVÝ DOKUMENT NA STIAHNUTIE ZDARMA ODHAĽUJE: 

Jednoduchý a rýchly nástroj, vďaka ktorému budete vždy PRESNE vedieť, čo vaši zákazníci chcú, o čom pre nich písať a aké produkty pre nich tvoriť, za čo vás budú milovať a budú utrácať peniaze práve u vás (a je celkom ZDARMA). Kliknite na tlačidlo nižšie a stiahnite si ho hneď teraz.